Телекомунікаційний проект
« Скарби Поділля»
Великі міста і селища,
чиї назви пов’язані з видатними подіями минулого чи сьогодення, привертають до
себе увагу істориків, працівників телебачення і звичайних людей. Але скільки на
карті нашої країни не менш цікавих місць, які ще чекають на своїх літописців
або хоча б любителів-ентузіастів.
Виховання почуття патріотизму — один із найважливіших напрямків виховної
роботи. І робота в проекті, подібному до запропонованого, буде працювати саме
на цю мету.
Назва проекту: Цей проект може мати різні назви: «Моє місто», «Моє
село», «Поділля» або назва будь-якого регіону країни в
залежності від того, який населений пункт або регіон досліджується.
Організатори: прізвище, ім’я, по батькові організаторів проекту.
Предмети: інформатика, історія рідного краю, географія, біологія, економіка,
екологія, українська мова.
Мета проекту: формування загально-навчальних інтелектуальних навичок
роботи з інформацією, пошук інформації для формування власної позиції, її
аргументування; визначення проблеми і способів її вирішення, виховання почуття
патріотизму.
Анотація:
Проект — це, по-перше, дослідницька діяльність підростаючого покоління,
по-друге, вивчення і пропаганда історії свого міста, села, краю, по-третє,
поштовх до вивчення інформаційних технологій.
Вік школярів, які беруть
участь в проекті: всі вікові кате-
горії школярів.
Вихідний продукт
діяльності учнів: Internet-сайт.
Устаткування і програмне
забезпечення: комп’ютер, під-
ключений до мережі Internet, друкарська
продукція (книги, карти, матеріали глобальної мережі), фотоапарат, сканер,
диктофон.

Термін проведення
проекту: 2листопада 2019р.—25
квітня-2020р.
Типологія проекту:
•За домінуючою у проекті діяльністю — дослідницький.
•За наочно-змістовною галуззю — міжпредметний.
•За характером контактів — внутрішній.
•За кількістю учасників — груповий.
•За тривалістю виконання — довгостроковий.
Мотивацією роботи в такому проекті може бути відсутність інформації в
мережі Internet про населений пункт — місце проживання учнів.
Створення цього проекту передбачає елемент
профорієнтації — діти отримують поняття про роботу журналіста: проектна робота
потребує вміння готуватися до інтерв’ю і брати інтерв’ю. Дуже часто відсутність
документів в архіві (згорів під час Другої світової війни або звичайної пожежі)
змушує дослідників звертатися до свідків подій, до сімейних архівів.
Безпосередня робота з людьми старшого віку, необхідність формулювати запитання
згідно з метою дослідження, аналіз суперечливих свідчень — користь від цих
видів роботи важко переоцінити.
Етап 1.
Збір
учасників проекту та поділ на вікові категорії
Етап 2. Пошук
інформації в інтернеті та підручниках
Етап 3. Відвідування
музею
Етап 4. Поїздка
на екскурсії у різні куточки Поділля, пошук цікавої інформації, спілкування із
жителями селищ.
Етап 5. Обробка
інформації
Етап 6. Презентація
інформації та цікавинок, круглий стіл.
Комментариев нет:
Отправить комментарий