Творче завдання Лабораторна робота №2

                             Телекомунікаційний проект « Скарби Поділля»
Великі міста і селища, чиї назви пов’язані з видатними подіями минулого чи сьогодення, привертають до себе увагу істориків, працівників телебачення і звичайних людей. Але скільки на карті нашої країни не менш цікавих місць, які ще чекають на своїх літописців або хоча б любителів-ентузіастів.
Виховання почуття патріотизму — один із найважливіших напрямків виховної роботи. І робота в проекті, подібному до запропонованого, буде працювати саме на цю мету.
Назва проекту: Цей проект може мати різні назви: «Моє місто», «Моє село», «Поділля» або назва будь-якого регіону країни в залежності від того, який населений пункт або регіон досліджується.
Організатори: прізвище, ім’я, по батькові організаторів проекту.
Предмети: інформатика, історія рідного краю, географія, біологія, економіка, екологія, українська мова.
Мета проекту: формування загально-навчальних інтелектуальних навичок роботи з інформацією, пошук інформації для формування власної позиції, її аргументування; визначення проблеми і способів її вирішення, виховання почуття патріотизму.
Анотація:
Проект — це, по-перше, дослідницька діяльність підростаючого покоління, по-друге, вивчення і пропаганда історії свого міста, села, краю, по-третє, поштовх до вивчення інформаційних технологій.
Вік школярів, які беруть участь в проекті: всі вікові кате-
горії школярів.
Вихідний продукт діяльності учнів: Internet-сайт.
Устаткування і програмне забезпечення: комп’ютер, під-
ключений до мережі Internet, друкарська продукція (книги, карти, матеріали глобальної мережі), фотоапарат, сканер, диктофон.
Описание: https://studfiles.net/html/2706/898/html_xaVCGJalvB.irpA/htmlconvd-Q23vL_108x1.jpg
Термін проведення проекту: 2листопада 2019р.—25 квітня-2020р.
Типологія проекту:
За домінуючою у проекті діяльністю — дослідницький.
За наочно-змістовною галуззю — міжпредметний.
За характером контактів — внутрішній.
За кількістю учасників — груповий.
За тривалістю виконання — довгостроковий.
Мотивацією роботи в такому проекті може бути відсутність інформації в мережі Internet про населений пункт — місце проживання учнів.
Створення цього проекту передбачає елемент профорієнтації — діти отримують поняття про роботу журналіста: проектна робота потребує вміння готуватися до інтерв’ю і брати інтерв’ю. Дуже часто відсутність документів в архіві (згорів під час Другої світової війни або звичайної пожежі) змушує дослідників звертатися до свідків подій, до сімейних архівів. Безпосередня робота з людьми старшого віку, необхідність формулювати запитання згідно з метою дослідження, аналіз суперечливих свідчень — користь від цих видів роботи важко переоцінити.
Етап 1.
Збір учасників проекту та поділ на вікові категорії
Етап 2. Пошук інформації в інтернеті та підручниках
Етап 3. Відвідування музею
Етап 4. Поїздка на екскурсії у різні куточки Поділля, пошук цікавої інформації, спілкування із жителями селищ.
Етап 5. Обробка інформації
Етап 6. Презентація інформації та цікавинок, круглий стіл.

Комментариев нет:

Отправить комментарий